♤ ÚƤÌÐ LõVȆ§ ♤

 

بعضیا از عقل فقط دندونشو دارن...

قالب ها و آیکون های مهسا و میترا

ناشیانه ک دل ببندی...!

لاشیانه ترکت میکنند...!!!

 

    

حکایت من ، حکایت کسی است که عاشق دریا بود

اما قایق نداشت ، دل باخته سفر بود اما همسفر نداشت

، حکایت کسی است که زخم داشت و ننالید ،

مثل پرنده ای که دلش هوای آسمان داشت و دربند صیاد بود

 

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت12:51---27 مرداد 1392
اجو نیومدی وبم ؟
پاسخ:ادرسشو بده خو ابجی


AAmin
ساعت21:24---24 تير 1392
به نکته مویی اشاره نمودی تو این مطلبت واقعا ای ول

کریستینا
ساعت10:54---23 تير 1392
غرق دریای تو بودم
اما :
تو ز ساحل تنها
به تمنای دلم دست تکان میدادی !
..... و تو بی تقصیری
اشتباه از من بود اشتباه از من بود
به تو گفتم که تو دریای منی...
... تو همان مردابی
تو همان مردابی افسوس
قایق عشق مرا دیگر هیچ
راه برگشتی نیست
اشتباه از من بود....


ehsan
ساعت0:32---20 تير 1392
وبلاگت عالیه
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 20 تير 1392 1:10 Emo girl♣ ♤ l ♣ ♤