غم.اندوه.فراموشی


♤ ÚƤÌÐ LõVȆ§ ♤

 فــرامــوش ڪــردنـتـــ بــرایـم مـثـل آبـــ خــوردن استــ …
از همــان آبـهـایـے
 خــفــه ات میــکنـد …
از همان هایے ڪــه بــایــد 
ساعـت هـا سـرفـه ڪـنـے …
از همــان هـایـے ڪــه بـی اختیــاراشکهایت
 را جـاری میـڪــند.. .

                   

هیــــــــــــــــــــــــــس!    ساکت!
یه کف مرتب به 
افتخارش …!
چه با احساس منو 
گذاشت و رفت…

                 

گونه هایت را برایدست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب
 هایم
خودت را برای زندگی
 ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ
 نمی خواهم ؟!

                   

 

تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد…
یکبار
 قسمت کردم…
چندین برابر
 شد!

                   

حساسم را نمیفروشمحتی به بالاترین بها!
اما…
آنگونه که بخواهم خرج میکنم
 برای آنهایی که لایق هستند..

                  

گاهے دلم میخواهـد …
کفش هایم راپــا
 بہ پــا بپوشمــ …

تا ببینم هنوز کسےحواسش بہ مــن هست

                  

فکر می کردم که توهمدردی اما…
تو هم
 دردی



نظرات شما عزیزان:

AMIR
ساعت14:29---28 تير 1392
لینکتون کردم

|בآ לּـےـآ|
ساعت13:07---1 تير 1392
لایــــــــ♥♥♥ــــــــــک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 29 خرداد 1392 20:49 Emo girl♣ ♤ l ♣ ♤