ای...


♤ ÚƤÌÐ LõVȆ§ ♤

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت
و تمام طول 
سال را جریمه ام کن که از روی آن 

هزار بار تمرین کنم …          

آیکونهای زیباساز

حال من خوب است اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :
نه عزیز من ، تو 
خوب نیستی …

زيباساز وبلاگ | آیکُن

اینجا صدای پا زیاد مـــیشنوم                    
امـــا 
هـیچکدام 
تــــــو نیستــــی !
” دلــ♥ـــم “خوش کرده 
خودش را به این فکر 

که شاید” پا برهـنه  بیائی . . .

آیکونهای زیباساز

همیشه منتظر کسی باش 
که تو رو با همه ی 
دیوونگیت و خل بازیات قبول داشته باشه 
و تو رو به همه 
نشون بده و بگه:
این 
دیوونه خل….. عشق و جیگر منه

آیکونهای زیباساز

لیـــــــاقت میــــــــخواهــــــد
بـــــودن در قلــــــب 
دخــــترکـــــی که تمـــــام دنـــــیایـــــش ،
حـــــــــرف هـــــــای نــــــــزده اش
اســـــــــــتـــــــــــ…!!!

 

آیکونهای زیباساز

لبخند که میزنی …                             
پر میشوم از 
بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش 
صدای نفسهایت
و 
زمزمههای در گوشی !

زيباساز وبلاگ | آیکُن

عشق یعنی طوری نگاهت میکنم که انگار تنها آدم دنیایی …

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت20:11---16 خرداد 1392
سلام چه عجب متنای جدیدتو دیدیمپاسخ: sharmande dir shod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 16 خرداد 1392 13:36 Emo girl♣ ♤ l ♣ ♤